آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»لوازم»لوازم ورزشی»دستگاه فارادیک برای سالنهای لاغری
دستگاه فارادیک برای سالنهای لاغری-pic1

دستگاه فارادیک برای سالنهای لاغری

دستگاه فارادیک برای لاغری موضعی و عمومی
دستگاه فارادیک با نام تجاری Eshnider ، از قطعات آلمانی ساخته شده است که در انواع مختلف دو کانال و چهار کانال و پنج کانال و هشت کانال و دستگاه فارادیک 10 کانال توسط شرکت شتاب الکترونیک (دارای 34 سال سابقه تولید دستگاههای پزشکی) عرضه گردیده است. نوع دو کانال و چهار کانال این دستگاه بسیار سبک و کم حجم طراحی شده که بیشتر استفاده شخصی و خانگی دارند و نوع پنج کانال، هم استفاده خانگی و هم استفاده سالنی دارد و دستگاه فارادیک هشت کانال و دستگاه فارادیک تمام کانال ( دستگاه فارادیک 10 کانال ) مورد استفاده سالنهای لاغری و مراکز فیزیوتراپی میباشد.
دستگاه فارادیک ده کانال Eshnider دارای کاربرد بسیار موثر و مفید جهت رفع چربیهای ناحیه شکم و پهلوها و سایر نقاط بدن و همچنین لاغری موضعی و نیز تسکین دردهای روماتیسمی ، مفصلی ، عضلانی و ... میباشد.پالسها از نوع راستر بوده و هیچگونه عارضه نداشته و اثرات مطلوب استفاده از دستگاه فارادیک 10کانال بعد از چند جلسه مشاهده میگردد.
دستگاه فارادیک تمام کانال ( دستگاه فارادیک 10کانال ) همراه با 20 پد (پلیت ) ارائه میگردد. این دستگاه پر قدرت که تصویر آن را مشاهده میفرمایید دارای ویژگیهای ذیل است:
1-طرز کار بسیار آسان
2-مجهز به ولوم کنترل پالسها
3-دارای کلید دو وضعیتی که پلاریته را در کلیه پلیتها معکوس و forward نموده و این عمل در بهبود و روند کار دستگاه faradic بسیار موثر است.
4-نشانگر عقربه ای چپ و راست که میزان قدرت و نوع پلاریته را در پلیتهای دستگاه faradyk مشخص مینماید.
5-چراغ کوچک چشمک زن که مبین عملکرد صحیح دستگاه فارادیک ده کانال در زمینه برطرف کردن درد و یا کاهش سایز و وزن در سالنهای لاغری میباشد.ضمنا کانال دهم دستگاه faradik مربوط به صورت است.
دستگاه فارادیک10کانال دارای دو سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش میباشد.
طریقه استفاده از دستگاه فارادیک بسیار ساده میباشد و در برگه راهنمای محصول توضیح داده شده است.
از آنجا که خریدار دستگاه faradyc را مستقیم و بدون واسطه از شرکت تولیدکننده خریداری مینماید علاوه بر اینکه قیمت دستگاه فارادیک Eshnider بمراتب ارزانتر از نمونه های مشابه میباشد، از لحاظ خدمات پس از فروش نیز، ارتباط مستقیم بین تولیدکننده و خریدار برقرار میباشد.ارسال دستگاه فارادیک به اکثر نقاط کشور رایگان است.
جهت کسب اطلاع از سایر تجهیزات و دستگاههای پزشکی تولید شده توسط شرکت شتاب الکترونیک با دفتر مرکزی واقع در مشهد،بلوار پیروزی،مجتمع ارم،شرکت شتاب الکترونیک تماس حاصل فرمایید.
05138839201 و 05138388116 و 09159150721 و تلفکس 05138839201
اطلاعات بیشتر در shetabelectronic.epage.ir


آگهی دهنده: شرکت شتاب الکترونیک
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان خراسان رضوی - مشهد - لوازم ورزشی در مشهد
آدرس: مشهد،بلوار پیروزی،مجتمع ارم،شرکت شتاب الکترونیک
قیمت: لطفا تماس حاصل فرمایید
به روز شده در:۱۳۹۷/۶/۷
بازدید: 258 بار
ایمیل: