آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»لوازم»لوازم ورزشی»تشک لاغری هوشمند
تشک لاغری هوشمند-pic1

تشک لاغری هوشمند

تشک لاغری چند منظوره NICE بر پایه آخرین تکنولوژی و مطابق با استانداردهای روز دنیا و و با بهره گیری از دانش،تخصص و تجربه متخصصین برق و الکترونیک و متخصصین طب فیزیکی و تناسب اندام و با بکارگیری مرغوبترین تجهیزات و قطعات و قیمت بسیار مناسب و نیز برخورداری از بالاترین سطح ایمنی و پایین ترین مصرف برق،توسط شرکت شتاب الکترونیک((پیشرو در صنعت طب الکترونیک در ایران از سال 1362))عرضه گردیده است.
از ویژگیهای منحصر بفرد تشک لاغری چند منظوره NICE این است که کاربر میتواند بر اساس نیاز،با استفاده از ولوم،دمای تشک را بین min و mid و max تغییر دهد.این ویژگی باعث میشود بتوان تشک NICE را علاوه بر لاغری،بمنظورهای مختلف از جمله تسکین دردهای ناشی از روماتیسم مفصلی،آرتروز،سرمازدگی،گرفتگی عضلات،کوفتگی ناشی از فعالیتهای ورزشی و کارهای سخت بدنی و موارد بیشمار دیگری بکار برد.همچنین میتوان بعنوان کالای خواب و وسیله گرم کننده و آرامش بخش بدن در هنگام استراحت از این تشکها استفاده نمود.
تشک لاغری چند منظوره NICE دارای ویژگیهای بارزی میباشد که آن را نسبت به نمونه های مشابه ممتاز مینماید.از جمله :
1-مجهز به مدارات پیشرفته و سیستم کنترل الکترونیکی دما میباشد که با توزیع یکنواخت حرارت و ثابت نگه داشتن دما و جلوگیری از گرم شدن بیش از حد،بالاترین سطح ایمنی و پایینترین مصرف برق را برای کاربر ایجاد مینماید.
2-بدلیل بکارگیری سیستم الکترونیک هوشمند،هرچقدر دمای محیط کمتر باشد،تشک بطور اتوماتیک گرمای بیشتری ایجاد کرده و بالعکس در هوای گرم،تشک حرارت کمتری تولید مینماید.در نتیجه تشک لاغری NICE در تمام فصول سال قابل استفاده میباشد.
3- مجهز به سیستم گرمایش سریع میباشد و در عرض سه دقیقه دمای تشک به میزان مطلوب و موردنظر میرسد.
4-در زمان استفاده از برخورد امواج زیان آور محیط با بدن جلوگیری مینماید و همچنین بدلیل از بین بردن موجودات ریز ذره بینی ایجادکننده حساسیت مانند هاگها و مایتها و ... دارای عملکرد ضد آلرژی نیز میباشد.
5-تشک لاغری هوشمند دارای چراغ LED مشخص کننده میزان حرارت میباشد که با چرخاندن ولوم بسمت درجه حرارت بالاتر،نور آن بیشتر میشود و بالعکس.در نتیجه کاربر می تواند راحت تر از تشک استفاده نماید.
6-دارای قابلیت تنظیم درجه حرارت الکترونیکی بر اساس نیاز کاربر میباشد و این ویژگی باعث میشود بتوان از این تشک علاوه بر لاغری ، برای موارد متعدد دیگری نیز استفاده نمود.
7-حرارت یکنواخت تولیدشده،بسیار لذتبخش و دارای خواص درمانی مفید بوده و باعث التیام و آرامش عضلات و بافتهای بدن میگردد.
طریقه استفاده از تشک لاغری هوشمند NICE
با توجه به اینکه تشک لاغری در سایز بزرگ 135 در 33 سانتیمتر تولید گردیده،جهت لاغری موضعی کلیه قسمتهای بدن قابل استفاده میباشد.
با استفاده از کمربندهای چسبی تعبیه شده در قسمت انتهایی،تشک روی موضع مورد نظر جهت لاغری فیکس میگردد و با قرار دادن ولوم در قسمت mid یا max،حرارت ایجاد شده ،باعث تعرق و نیز شکستن و کوچک شدن مولکولهای چربی و در نتیجه کاهش وزن و سایز میگردد.
استفاده از تشک لاغری هوشمند NICE همراه با دستگاه لاغری فارادیک تولید شرکت شتاب الکترونیک که با ایجاد پالسهای الکتریکی بیضرر باعث انقباض و سفتی عضلات میگردد،بالاترین تاثیر در لاغری موضعی را ایجاد مینماید.
بدلیل اینکه شرکت شتاب الکترونیک تولیدکننده اصلی تشک لاغری هوشمند NICE میباشد با خرید مستقیم از شرکت ، قیمت تشک لاغری برای خریدار از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون بصرفه و ارزان میباشد و از لحاظ خدمات پس از فروش،خریدار میتواند براحتی با شرکت تولیدکننده تشک لاغری ارتباط برقرار نماید.تشک لاغری هوشمند دارای دو سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش میباشد.
همچنین همراه تشک لاغری یک عدد ژل لاغری رایگان تقدیم خریدار میگردد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایر تجهیزات و دستگاههای پزشکی تولید شده توسط شرکت شتاب الکترونیک و نیز نحوه ارسال کالا به سراسر نقاط کشور با دفتر مرکزی واقع در مشهد،بلوار پیروزی،مجتمع ارم،شرکت شتاب الکترونیک تماس حاصل فرمایید.
05138839201 و 05138388116 و 09159150721 و 09397229053 تلفکس 05138839201
اطلاعات بیشتر در sanny.blogfa.com


آگهی دهنده: شرکت شتاب الکترونیک
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان خراسان رضوی - مشهد - لوازم ورزشی در مشهد
آدرس: مشهد،بلوار پیروزی،مجتمع ارم،شرکت شتاب الکترونیک
قیمت: لطفا تماس حاصل فرمایید
به روز شده در:۱۳۹۷/۶/۷
بازدید: 204 بار
ایمیل: