آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»لوازم»لوازم ورزشی»تیر دروازه فوتبال، تجهیزات استادیوم
تیر دروازه فوتبال، تجهیزات استادیوم-pic1

تیر دروازه فوتبال، تجهیزات استادیوم

شرکت آژندنوآور
تولید کننده تجهیزات استادیوم فوتبال, سازنده تجهیزات استادیوم, تولید کننده نیمکت بازیکنان ذخیره فوتبال, تولید کننده حلقه بسکتبال سقفی, تولید کننده سکوی تماشاچیان فلزی, تولید کننده صندلی تماشاگران استادیومی, تولید کننده صندلی پشتی دار استادیومی, تولید کننده تیر دروازه فوتبال آلومینیمی استاندارد, تولید کننده تیردروازه فوتسال استاندارد آلومینیمی, دستگاه خط کشی زمین فوتبال, تونل ورود و خروج بازیکنان ,سکوی داوری والیبال, میله والیبال

شرکت آژند نوآور، با بیش از یک دهه تلاش همچنان می کوشد تا با کمک تجربیات اندوخته شده در این 10 سال کالاهایی قابل اعتماد و با کیفیت در زمینه تجهیزات اماکن ورزشی تولید نماید. آنچه ما را از دیگران متمایز می کند تلاش مداوم در تامین نیاز مشتریان و جلب رضایت آنها از طریق ارائه کیفیت مطلوب در کنار تنوع و درک نیازهای روز مشتریان است.

هدفمندی و برنامه ریزی موثر، ایمان و تلاش، به کارگیری کادر مجرب و توانمند، استفاده از روش های نوین بازاریابی و مشتری محوری از جمله عوامل مهم در استراتژی شرکت آژند نوآور می باشد.

ما همواره در تلاش هستیم تا با رعایت استانداردهای جهانی در تولید و ارائه خدمات، محصولاتی شایسته نام ایرانی را به بازار عرضه نمائیم. ما در مسیر تلاش پیروی از اصول زیر را سرلوحه کار خود قرار داده ایم:

رعایت استانداردهای نوین جهانی در تولید و ارائه خدمات
تهیه، تولید و ارائه بهترین نوع از محصولات مورد نیاز
پاسخگویی به نیازهای مصرف کنندگان از لحاظ اقتصادی و کیفی
ما همواره خود را ملزم به ارائه محصولات با کیفیت در کنار تنوع و گستردگی میدانیم به امید رضایت مشتریان.


آگهی دهنده: آژندنوآور
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - لوازم ورزشی در تهران
آدرس: خیابان شریعتی-روبروی پارک کوروش-ساختمان 1007-طبقه دوم-واحد 6
به روز شده در:۱۳۹۶/۸/۹
بازدید: 401 بار
ایمیل: